loading...
سایت عاشقانه
Ali بازدید : 59 پنجشنبه 17 مرداد 1392 نظرات (1)


I love my EYES when u look into them
I love my NAME when u say it
I love my HEART when u love it
I love my LIFE when u are in it

چشامو وقتی تو بهشون نگاه میکنی دوست دارم،
اسممو وقتی دوست دارم که تو صداش میکنی،
قلبمو وقتی دوست دارم که تو دوسش داشته باشی،
زندگیم رو وقتی دوست دارم که تو توش هستی . . .
.

.

.



Falling in love is when she falls asleep in your
arms and wakes up in your dreams

عاشق شدن یعنی وقتی که اون توی آغوشت
خوابش میبره و بعد توی رویاهات بیدار میشه . . .

.

.



Love is Pure
Love is Sure
Love is sweet poison
that Doctors can’t cure

عشق یعنی پاکی
عشق یعنی اطمینان
عشق یه زهر شیرینه
که دکتر ها نمیتونن درمانش کنن!
.

.

.



greatest words : I dun wana los U
pleasant words : I care for U
sweet words : I admire U
wonderful words : miss U
most important word : YOU


5تا از بزرگترین کلمات : من نمیخوام از دستت بدم.
۴ تا از دوست داشتنی ترین کلمات : تو برام مهم هستی.
۳ تا کلمه ی شیرین : تورو تحسین میکنم.
۲ تا کلمه ی شگفت انگیز : دلتنگت هستم.
۱ کلمه که از همه مهمتره : “تو”ُ

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ava در تاریخ 1392/05/17 و 7:58 دقیقه ارسال شده است

شکلکای شیطون شکلک
پاسخ : salam Aji jooon mamnon ke sar zadiشکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام امیدوارم لحظات خوبی رو توی سایت بگذرونین میتونین عضو بشین و از مطالب استفاده کنین دوستاینی ک دوس دارن تو این سایت همرام باشن میتونن عضو بشن و ب اسمه خودشون مطلب بذارن نظر یادتون نره ایمیل~~~>conficker110@yahoo.com ممنون مدیر سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 135
  • کل نظرات : 69
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 18
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 112
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 135
  • بازدید ماه : 371
  • بازدید سال : 624
  • بازدید کلی : 18,561
  • کدهای اختصاصی